مشخصات گوشی Sony ericsson Xpeira x8

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

مزایا :

• پشتیبانی از چهار باند GSM/EDGE با HSDPA 900/2100 و HSDPA 850/1900/2100
• صفحه نمایش لمسی 3 اینچ خازنی TFT با وضوح HVGA و 16 میلیون رنگ و پوشش ضد خش
• نسخه 1.6 Donut آندروید با منوی شخصی سونی اریکسون و قابلیت Timescape
• پردازشگر Qualcomm MSM7227 600MHZ
• 128MB حافظه داخلی و محل کارت حافظه microSD تا 16GB(کارت 2GB در جعبه گوشی)
• دوربین 3 مگاپیکسل با کانون ثابت ، geotagging و قابلیت فیلمبرداری در وضوح VGA در 30fps
• Wi-Fi
• بلوتوث 2.1 با A2DP
• گیرنده داخلی GPS با قطب نمای دیجیتال
• پورت microUSB با قابلیت شارژ
• سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری
• کیفیت صوتی عالی
• رادیو FM با RDS
• شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک منو
پشتیبانی از شبکه های اجتماعی

معایب :

• حافظه محدود برای نصب نرم افزارهای Third-party
• نسخه قدیمی آندروید
• پشتیبانی multi-touch ندارد
• دوربین کانون اتوماتیک ندارد
• پشتیبانی ویدئوی Divx خارج از باکس ندارد
• محل کارت حافظه microSD زیر درب باتری است
•دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری ندارد

طراحی : sony ericsson Xperia X8

گوشی Xperia X8 سونی اریکسون داخل یک جعبه جمع و جور قرار دارد که علاوه بر گوشی یک سری لوازم جانبی استاندارد شامل شارژر USB،کابل microUSB به USB(برای شارژ کردن گوشی و ارتباطات کامپیوتر استفاده می شود)و یک جفت هدفون در آن مشاهده می شود.دفترچه راهنمای کاربر در چندین زبان و کارت حافظه 2GB MicroSD نیز داخل جعبه گوشی وجود دارد. ممکن است کارت در محل کارت حافظه گوشی قرار گرفته باشد.

   

گوشی Xperia X8 سونی اریکسون مانند X10 mini یا X10 mini Pro کوچک نیست با اینحال یک گوشی جمع و جور آندروید محسوب می شود. ابعاد گوشی 99 x 54 x 15 میلی متر است و وزن آن 104 گرم می باشد. قطر 15 میلی متری گوشی کمی زیاد است با اینحال کار کردن با Xperia X8 و در دست گرفتن آن راحت می باشد. این گوشی از نظر طراحی شبیه مدل های X10 mini و X10 اورجینال است. پلاستیک بکار گرفته شده در این گوشی جلوه خاصی به آن نمی دهد در هر حال اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند و به سبک بودن گوشی کمک می کند.از طرفی دیگر صفحه نمایش مانند اکثر صفحه نمایش های لمسی دیگر اثر انگشت را نشان می دهد.سونی اریکسون Xperia X8 در رنگ های مختلفی وارد بازار می شود. قاب جلوی گوشی به رنگ سفید است در حالی که قاب پشت آن به رنگ های آبی نفتی،آبی،صورتی و نقره ای موجود می شود.

     

سه کلید سخت افزاری زیر صفحه نمایش وجود دارد که شامل کلید منوی Context،دکمه Home و Back است.این کلیدها اندازه کوچکی دارند اما بخوبی واکنش می دهند.در ترتیب کلیدهای استاندارد آندروید کلید Search وجود ندارد و در عوض یک Search Widget روی صفحه اصلی قرار گرفته است.LED وضعیت،خروجی صدای گوشی،حسگر نور محیط و حسگر Proximity بالای صفحه نمایش قرار دارند. گزینه ای برای غیر فعال کردن روشنایی اتوماتیک وجود ندارد. حسگر Proximityدر طول مکالمه با نزدیک کردن گوشی به صورت بطور اتوماتیک صفحه نمایش را قفلمی کند.

     

کناره های Xperia X8 مانند X10 و X10 mini است.کلید ولوم و کلید دیافراگم در طرف راست گوشی وجود دارد.کلید ولوم بسیار کوچک است و حتی کوچکتر از کنترل های اصلی روی قاب جلو می باشد.استفاده از کلید دیافراگم نیز خیلی راحت نیست اگرچه دوربین دارای کانون ثابت است.در طرف چپ گوشی کلیدی وجود ندارد.

     

کلید قفل صفحه نمایش در بالای گوشی مشاهده می شود که بعنوان دکمه Power نیز کار می کند. این دکمه اندازه کوچکی دارد و کمی برآمده است که مانع از فشار دادن تصادفی آن می شود. سوکت صوتی و پورت MicroUSB در بالای گوشی وجود دارد. سوکت صوتی با دو شاخه های استاندارد 3.5 میلی متری سازگار است و طوری طراحی شده است که با هدست MH-810 سونی اریکسون Hi-Fi با کنترل های موسیقی نیز سازگاری دارد. پورت microUSB دارای یک پوشش محافظ است که باز کردن آن بسیار سخت می باشد در حالی که سوکت صوتی فاقد پوشش است. ورودی صدای گوشی و محل بند آن در پایین X8 مشاهده می شود.

       

لنز دوربین 3 مگاپیکسل با کانون ثابت و همچنین بلندگو در قاب پشت گوشی وجود دارد. لنز دوربین پوشش محافظ ندارد اما کاملا گود است که بدین ترتیب در برابر خراش محافظت می شود.

     

با برداشتن درب باتری می توان به محفظه سیم کارت و محل کارت حافظه microSD دسترسی پیدا کرد. کارت حافظه microSD با اینکه زیر درب باتری قرار می گیرد اما در زمان روشن بودن گوشی می توان آن را جابجا کرد. باتری X8 نیز برخلاف X10 mini قابل جابجایی است. باتری گوشی از نوع Li-polymer با توان 1200mAh می باشد که در حالت Stand by حداکثر 446 ساعت و در مکالمه مداوم تا 4 ساعت و 45 دقیقه دوام می آورد. قاب پشت گوشی براحتی جدا می شود و می توان آن را تعویض کرد.

 

Xperia X8 اندازه مناسبی دارد و بدلیل انحنای قاب پشت به راحتی در دست جا می گیرد. با X8 به آسانی می توان با یک دست کار کرد و لبه های گرد آن موجب می شود تا قطر گوشی خیلی زیاد به نظر نرسد. با اینکه این گوشی تماما پلاستیکی است به اندازه کافی مقاوم می باشد. شارژ از طریق USB و سوکت استاندارد 3.5 میلی متری از مزایای X8 محسوب می شود.

   

صفحه نمایش : sony ericsson Xperia X8

صفحه نمایش لمسی در این گوشی نیم اینچ از صفحه نمایش X10mini بزرگتر است و دو برابر وضوح بیشتری دارد(HVGA).کیفیت تصویر آن بالاتر است و به راحتی می توان با منو کار کرد.میزان حساسیت صفحه نمایش همانطور که از یک صفحه نمایش لمسی خازنی انتظار می رود بسیار عالی است و کوچکترین لمس برای ثبت یک کلیک کافی می باشد.

 

محدودیت 65K رنگ که مختص آندروید تا قبل از نسخه 2.0 است با ارتقاء X8 به آندروید 2.1 برطرف می شود.صفحه نمایش TFT دارای روشنایی و کنتراست کافی است و زاویه های دید آن مطلوب می باشد با اینحال میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید ضعیف است زیرا صفحه نمایش نور زیادی را منعکس می کند که استفاده از گوشی را در یک روز آفتابی تقریبا غیر ممکن می نماید.

ساختار منو : sony ericsson Xperia X8

سونی اریکسون Xperia X8 نیز مانند سایر گوشی های آندروید خانواده Xperia دارای نسخه 1.6 پلتفورم آندروید است و تاکنون مشخص نشده است که Froyo جایگزین Eclair در گوشی های موجود Xperia می شود یا نه. Xperia X8 دارای صفحه اصلی همانندی با گوشی های X10 mini و X10 mini Pro است اگرچه در این گوشی صفحه نمایش با وضوح HVGA وجود دارد که معروف ترین صفحه نمایش در یک گوشی آندروید است و اندازه آن نیر 3 اینچ می باشد. در هر صفحه یک Widget وجود دارد و هیچ میانبر یا پوشه ای مشاهده نمی شود. Widgets فضای زیادی را بلا استفاده باقی می گذارند.

     

سونی اریکسون می توانست به راحتی برای هر صفحه دو Widget قرار دهد. کاربر می تواند به تعداد دلخواه صفحه اصلی داشته باشد و براحتی آنها را مرتب کند. چهار میانبر از X10 mini در این گوشی نیز وجود دارند که طبق پیش فرض کاربر را به صفحه ایجاد پیام ، پخش موسیقی ، دفترچه تلفن و Log تماس/صفحه شماره گیری می برند.کاربر می تواند آنها را با چهار میانبر دلخواه سوئیچ کند.بخش هشدار آندروید طبق معمول در بالای صفحه وجود دارد که بصورت یک نوار باریک است و اطلاعات وضعیت در مورد باتری،شدت سیگنال،بلوتوث و رویدادهای نامؤفق روی آن مشاهده می شود.با باز کردن این نوار بصورت کشویی یک لیست از کل هشدارهای اخیر در اختیار شما قرار می گیرد.

   

این گوشی دارای plug-in منوی timescape است اگرچه فاقد منوی MediaScape می باشد. درواقع timescape بصورت یک نرم افزار جداگانه وجود دارد که تمامی ارتباطات کاربر را با هم نشان می دهد و در صفحه آن می توان SMS ، MMS ، ایمیل ، تماس های نامؤفق و به روز رسانی Facebook و twitter را مشاهده کرد. همچنین دارای تعداد زیادی tab است که محتوا را براساس نوع تفکیک می کند.

   

مانند سایر گوشی های آندروید با فشار دادن و نگه داشتن کلید home می توان به Task Switcher دسترسی پیدا کرد که با استفاده از آن به شش نرم افزاری که اخیرا بکار گرفته اید دسترسی پیدا می کنید.به موجب این سیستم عامل بعضی از نرم افزارها ممکن است در عوض اجرا در زمینه بصورت موقت غیر فعال شوند.پردازشگر این گوشی ماند گوشی X10 mini و X10 mini pro است و با وجود تعداد دو برابر پیکسل ها روی صفحه نمایش،کل منو سرعت بالایی دارد.

   

تماس و دفترچه تلفن : sony ericsson Xperia X8

دفترچه تلفن Xperia X8 می تواند اطلاعات بسیاری را ذخیره کند و امکان وارد کردن شماره تلفن برای محل کار و منزل را فراهم می کند اگرچه این بار برچسب های شخصی وجود ندارد. یک زمینه برای ایمیل نیز فراهم شده است که برای آن می توان یک زنگ شخصی تعیین کرد. کاربر می تواند نام مستعار ، آدرس پستی ، عنوان شغل و کمپانی ، چندین یادداشت و ... را به یک مخاطب اضافه کند. تماس ها را می توان مستقیما به پست صوتی ارسال کرد. در زمان مشاهده یک مخاطب ، اطلاعات مختلف بصورت بخش نشان داده می شوند. با ضربه زدن روی یک شماره مشخص می توان با مخاطب مربوطه تماس گرفت در حالی که با انتخاب آیکن پاکت نامه که نزدیک آن قرار دارد ویرایشگر پیام اجرا می شود. این دو دکمه کل یک ردیف افقی را پر می کنند و بنابراین با استفاده از انگشت به راحتی می توان در آنها مرور کرد.

     

Xperia X8 مشکل آنتن دهی ندارد و کیفیت صوتی آن در طول مکالمه به اندازه کافی بلند و واضح است. X8 مانند سایر گوشی های Droid سونی اریکسون ویژگی شماره گیری هوشمند ندارد. Log تماس X8 بخشی از نرم افزار شماره گیری است و با مرور به راحتی می توان در کل این برنامه جستجو کرد. به موجب حسگر Proximity در طول تماس با نزدیک کردن گوشی به صورت ، صفحه نمایش بطور اتوماتیک خاموش می شود و دیگر روی صفحه نمایش بطور تصادفی فشار داده نمی شود.

   

پیام : sony ericsson Xperia X8

بخش پیام های SMS و MMS ساختار ساده ای دارد. دکمه پیام جدید در بالای صفحه مشاهده می شود و لیستی از تمامی پیام هایی که بصورت زنجیره مرتب شده اند زیر آن قرار می گیرد. با اضافه کردن محتوای چند رسانه ای به پیام ، بطور اتوماتیک به یک MMS تبدیل می شود.

     

نرم افزار Gmail از ویژگی های گروهی پشتیبانی می کند و امکان آرشیو ، برچسب گذاری یا حذف چندین ایمیل را فراهم می کند. نرم افزار عمومی ایمیل نیز وجود دارد که برای سایر حساب های ایمیل بکار می رود و با چندین صندوق پستی pop یا IMAP کار می کند. نرم افزار استاندارد ایمیل با ایمیل زنجیره ای سازگار نیست و این ویژگی فقط در Gmail وجود دارد. نرم افزار پیش فرض چت که با آندروید ارائه می شود ، Google Talk است.شبکه G-Talk با Clients معروف مانند pidgin،Kapeto،ichat و OVi Contacts سازگار است.

   

صفحه نمایش X8 به اندازه کافی بزرگ نیست تا یک صفحه کلید عمودی افقی به راحتی روی آن جا بگیرد اما از صفحه کلید افقی می توان استفاده کرد. صفحه کلید مجازی چندان خوشایند کاربرانی که طرفدار پیام های متنی می باشند ، نیست با اینحال برای استفاده گهگاه مناسب است.

 

موسیقی و رادیو : sony ericsson Xperia X8

نرم افزار پخش موسیقی در نوکیا X8 ویژگی های جدید بسیاری ندارد اگرچه بخوبی با فایل های صوتی کار می کند اما کارایی اندکی ورای آن دارد. کلید Infinite امکان جستجوی سریع یک آهنگ یا آلبوم را روی YouTube یا بخش play Now سونی اریکسون فراهم می کند با استفاده از صفحه کلید مجازی QWERTY و تایپ کردن تدریجی نمی توان یک آهنگ خاص را جستجو کرد بنابراین باید از مرور Kinetic یا تفکیک براساس خواننده استفاده کنید.

       

حداقل سه playlist هوشمند وجود دارد که بطور اتوماتیک تراک هایی را که جدیدا اضافه شده اند ، تراک هایی را که اکثرا پخش می شوند و تراک هایی را که هرگز پخش نشده اند جمع آوری می کند. نرم افزار پخش موسیقی امکاناتی مانند پیش تنظیمات اکولایزر یا پوسته های متعدد ندارد.

     

نرم افزار پخش ویدئو طراحی و کارایی ساده ای دارد. لیستی از تمامی ویدئوهای موجود در گوشی ، کنترل های play/pause ، Skip و نوار پیشروی فایل که قابل Drag است در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

نرم افزار پخش ویدئو از فایل های MP4 پشتیبانی می کند اما دارای پشتیبانی از ویدئوهای Divx و XviD نیست. کاربر می تواند نرم افزار کاملتری را برای پخش ویدئو از بازار آندروید تهیه نماید.

   

Xperia X8 سونی اریکسون به یک رادیو FM مجهز است که منوی ساده ای دارد و بطور اتوماتیک ایستگاههای موجود در محدوده کاربر را اسکن می کند و به منظور جستجوی آسان تر برای ایستگاه بعدی روی Dial فرکانس علامتگذاری می نماید. کاربر می تواند تعدادی از آنها را بعنوان Favorite علامتگذاری کند.

     

دوربین : sony ericsson Xperia X8

Xperia X8 سونی اریکسون دارای یک دوربین 3 مگاپیکسل است که ماکسیمم وضوح آن 2048 x 1536 پیکسل می باشد. دوربین به کانون اتوماتیک و فلش مجهز نیست. منوی دوربین ساده است و در کل سه دکمه دارد .سوئیچ عکاسی/فیلمبرداری ، دکمه گالری و حالت صفحه در اختیار کاربر قرار می گیرد. چهار گزینه از پیش تنظیمات صحنه شامل ابری ، اسپرت ، ساحل/برف و اتوماتیک است. می توان geotagging را فعال کرد که پیشرفته ترین ویژگی دوربین است و به این منظور باید به تنظیمات/سونی اریکسون/دوربین بروید و گزینه مربوطه را پیدا کنید. این ویژگی در نرم افزار دوربین وجود ندارد. کیفیت تصاویر دوربین چندان رضایت بخش نیست.

   

دوربین در وضوح VGA در 30fps فیلمبرداری می کند. منوی دوربین فیلمبرداری نیز مانند دوربین عکاسی است با این تفاوت که تنظیمات کمتری دارد. کاربر می تواند کیفیت ویدئو را تنظیم کند و نور ویدئو را فعال/غیر فعال نماید. ویدئوها در فرمت 3GP پردازش می شوند که موجب فشرده سازی زیاد آنها می شود. کنتراست ویدئوها نیز بسیار پایین است و به این دلیل برای مشاهده روی کامپیوتر مناسب نیستند.

   

سایر امکانات : sony ericsson Xperia X8

گالری در سونی اریکسون Xperia X8 صرفنظر از محل ذخیره تصاویر بطور اتوماتیک آنها را مرتب می کند. طراحی جدید آندروید 2.1Eclair وجود ندارد و فقط یک ماتریس ساده که در آن تصاویر براساس تاریخ تفکیک شده اند در اختیار کاربر قرار می گیرد. گالری از مرور با انگشت یا panning پشتیبانی می کند و بنابراین برای جهش در تصاویر نیازی نیست به تصویر پیش فرض بروید. زمانی که عکس در حالت تمام صفحه قرار دارد با کشیدن انگشت به طرف راست یا چپ ، تصویر قبلی/بعدی ظاهر می شود.

     

امکان زوم با نیشگون گرفتن صفحه وجود ندارد اگرچه سونی اریکسون نسخه خود از زوم با یک انگشت را در گالری ارائه می دهد که این ویژگی بخوبی کار می کند. فقط کافی است انگشت خود را روی صفحه نگه دارید و برای بزرگنمایی آن بطرف بالا و برای کوچک نمایی بطرف پایین روی صفحه بکشید. امکان زوم با دوبار ضربه زدن روی صفحه نیز فراهم شده است. در گالری امکان انتقال فایل با بلوتوث وجود ندارد. X8 یک ابزار ساده برای پیش نمایش تصاویر است و ویژگی های پیشرفته ای به همراه ندارد.

       

Xperia X8 از تمامی گزینه های ارتباطی برخوردار است. این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی پشتیبانی می کند و همچنین برای پشتیبانی از دو باند 900 و 2100 مگاهرتز یا سه باند 3G (850/1900/2100MHZ) با HSPA است. از گزینه های ارتباط محلی آن می توان به USB 2.0 ، بلوتوث 2.1 با A2DP (بدون انتقال فایل) و Wi-Fi اشاره کرد. منوی USB استاندارد microUSB است و از طریق ارتباط USB با یک کامپیوتر می تواند گوشی را شارژ کند. کارت حافظه microSD در حالت Mass Storage قابل دسترسی است ، همچنین می توانید آن را به یک کارت خوان وصل کنید که سریعترین راه برای انتقال حجم زیادی از داده می باشد.
مرورگر آندروید در X8 بخوبی کار می کند اگرچه فاقد پشتیبانی Flash است.با ارتقاء به آندروید 2.2 این مشکل برطرف می شود.منوی مرورگر ساده است و فقط کنترل های زوم روی صفحه قابل مشاهده می باشند.

   

نوار آدرس طبق پیش فرض مخفی است و بدین ترتیب در فضا صرفه جویی می شود.وضوح پایین صفحه امکان جا گرفتن محتوای زیاد را فراهم نمی کند.مرورگر آندروید در این گوشی فقط از یک روش زوم پشتیبانی می کند که آن هم دکمه های اختصاصی زوم روی صفحه است.مانند گالری نمی توان از دوبار ضربه زدن روی صفحه یا زوم با یک انگشت استفاده کرد.

     

مرورگر از تنظیم مجدد متن پشتیبانی می کند و به محض زوم،ستون های متن متناسب با عرض صفحه تنظیم می شوند.حالت مرور با ذره بین نیز وجود دارد که امکان جستجوی سریع در صفحه و رسیدن به بخش مورد نظر را فراهم می کند.پس می توانید روی آن قسمت از صفحه زوم کنید و آن را بخوانید.با ضربه زدن روی کلید منو چهار کلید بصورت pop-up ظاهر می شود که با استفاده از آنها می توان Tabs را باز/سوئیچ کرد،صفحه را پردازش نمود،به صفحه بعدی رفت و bookmark را باز کرد.با اینکه نرم افزار YouTube وجود دارد اما محتوای Flash با آن اجرا نمی شود.

     

در این گوشی مرورگر مستندات بصورت از پیش نصب شده وجود ندارد و می توان آن را از بازار آندروید تهیه کرد. زمانی که آن را دانلود می کنید بطور اتوماتیک با نرم افزار Gmail ادغام می شود و می توانید پیوستها را مشاهده کنید. امکان ذخیره کردن پیوست ها در حافظه گوشی وجود ندارد (این ویژگی فقط برای تصاویر امکان پذیر است)،اگرچه می توان فایل های ذخیره شده را پیوست کرد.گزینه دیگر استفاده از پیش نمایش در Gmail است که فایل Office یا PDF را در HTML پردازش می کند و سپس روی صفحه قابل مشاهده می شود.
تقویم دارای دو حالت مشاهده براساس روز و ماه است. اضافه کردن یک رویداد جدید بسیار آسان و سریع است و می توان یک آلارم را بعنوان یادآوری تنظیم کرد.

     

ماشین حساب ، تایمر و کرنومتر نیز وجود دارد که تمامی این برنامه ها دارای قابلیت لمسی می باشند و دکمه های بزرگی دارند که براحتی می توان با آنها کار کرد.

     

نرم افزار آلارم در Xperia X8 امکان تنظیم تعداد زیادی آلارم را فراهم می کند که هر یک دارای زمان آغاز و برنامه تکرار خاص خود است.

   

نرم افزاری تحت عنوان کنترل کننده داده نیز فراهم شده است که با رسیدن مصرف به مقدار مشخص از داده در محدوده زمانی معین ، کاربر را آگاه می کند. نرم افزارهای Roadsync که بصورت از پیش نصب شده وجود دارند از پروتکل MicroSoft Exchange Activesync برای فراهم نمودن همگام سازی push ایمیل ها،مخاطبین و تقویم استفاده می کنند.نرم افزار Creatouch امکان ایجاد پیش زمینه شخصی را فراهم می کند و منوی ساده ای دارد.

       

این گوشی دارای بازی های Crazy penguin ،Tower Bloxx و CA Gold است که دو بازی آخر آن به صورت نسخه آزمایشی می باشند.

   

نرم افزار YouTube تا حدودی عدم پشتیبانی مرورگر از Flash را جبران می کند. منوی آن ساده است و امکان سریع پیدا کردن موارد مورد نظر را فراهم می کند.

   

Xperia X8 خارج از باکس از Google Maps پشتیبانی می کند. ویژگی Multi-touch وجود ندارد و بنابراین باید از کلیدهای زوم یا دوبار ضربه زدن روی صفحه استفاده کنید. با ضربه زدن روی صفحه و نگه داشتن انگشت روی آن یک منوی pop-up فعال می شود که حالت مشاهده خیابان را اجرا می کند. کاربر می تواند از تصویر سه بعدی لذت ببرد که این ویژگی با کشیدن انگشت روی صفحه فعال می شود.

     

از قطب نمای داخلی نیز می توان استفاده کرد ، فقط کافی است گوشی را در دست بگیرید و به اطراف بچرخانید. اگر در یکی از کشورها تحت پشتیبانی این برنامه زندگی می کنید ، می توانید از Google Maps Navigation استفاده کنید که روی نسخه 1.6 Donut آندروید نیز کار می کند با اینکه بعضی از ویژگی های نسخه Eclair در آن وجود ندارد (برای مثال فرمان صوتی). Google Maps Navigation نسخه ای از Google Maps با قابلیت صوتی است.

     

نرم افزار دیگر نقشه که بصورت از پیش نصب شده در این گوشی وجود دارد Wisepilot است که در سایر پلتفورم ها نیز وجود دارد. Wisepilot برای مسیریابی با راهنمای صوتی نیازمند مجوز است و داده را روی اینترنت دانلود می کند که استفاده از آن پر هزینه است.

       

در بازار آندروید نرم افزارهای بسیاری بصورت رایگان و با هزینه وجود دارد که می توان نرم افزارهای مورد نظر را از میان آنها انتخاب کرد. مشکل اینجاست که صفحه نمایش و گوشی برای استفاده از نرم افزارهای مسیریابی بسیار کوچک می باشند. در بازار آندروید بیش از صد هزار نرم افزار وجود دارد که اکثر آنها رایگان هستند. این بازار نرم افزارها و بازی ها را در دو tab جداگانه مرتب می کند و هر tab بهترین موارد در گروه مربوطه را نشان می دهد.

   

سومین tab موارد دانلود شده توسط کاربر را در بر می گیرد. جستجو بسیار آسان است ، فقط کافی است روی دکمه Search ضربه بزنید و عبارت مورد نظر را تایپ کنید. هر نرم افزار دارای رده بندی ، توضیح کوتاه نویسنده ، نظرات کاربر و عکس هایی از برنامه است. در بازار آندروید نرم افزارهای سودمند مانند File manager و مسیریابی و همچنین نرم افزارهایی که جنبه سرگرمی دارند مشاهده می شوند مانند نرم افزاری که صفحه نمایش را به چراغ قوه تبدیل می کند.

     

Sony Ericsson Xperia X8
گوشی موبایل سونی اریکسون ایکس پریا ایکس 8
سونی اریکسون Xperia X8 یک گوشی Smartphone می‌باشد که به سری پر افتخاری تعلق دارد که گوشی‌های Sony Ericsson XPERIA X2, Sony Ericsson XPERIA X10, Sony Ericsson XPERIA X10 Mini و Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro نیز به آن سری تعلق دارند. این گوشی 3G طراحی بسیار استایلیش و زیبایی دارد و از سیستم عامل Android 1.6V و واسط کاربری لمسی بهره می‌برد. این واسط کاربری را می‌توان به ویجت‌هایی تجهیز کرد که برای مثال بتوان به سرعت به YouTube, Twitter و Facebookدسترسی پیدا کرد. انتخاب‌های زیادی برای استفاده از ویژگی‌های ارتباطی و سرگرمی در این گوشی وجود دارد. یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی بر روی این گوشی وجود دارد که توانایی ضبط ویدیویی نیز دارد. فن‌آوری‌های Bluetooth, WiFi, 3G نیز بر روی این گوشی وجود دارد. در ضمن این گوشی با نام Shakira نیز شناخته می‌شود و مجهز به پردازنده‌ی 600MHZ نیز می‌باشد که انجام هر عملی را به سرعت ممکن می‌سازد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : 104 گرم
پردازنده: ARM 11 processor, Adreno 200 GPU, Qualcomm MSM7227 chipset 600MHz
حافظه: حافظه داخلی 128 مگابایت - RAM 168 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive Touchscreen - اندازه 3.0 اینچ - 320 × 480
دوربین: 3.2 مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v1.6, upgradable to v2.1 - جاوا
سایر مشخصات: رادیو - هنذزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 446 ساعت - زمان مکالمه 4:45 ساعت
نام ها دیگر : Sony Ericsson Shakira

 


 

:: نقد و بررسی Sony Ericsson Xperia X8
طراحی و ابعاد
گوشی Xperia X8 طراحی استایلیش و زیبایی دارد. این گوشی به رنگ‌های آبی تیره که به سفید می‌گراید، صورتی که به سفید می‌گراید و نقره‌ای که به سفید می‌گراید موجود می‌باشد. به دلیل نمایشگر لمسی این گوشی از ابعاد مناسبی برخوردار است و طول آن 9.9 سانتی‌متر عرض آن 5.4 سانتی‌متر و قطر آن 1.5 سانتی‌متر می‌باشد. بنابراین با وزن تنها 104 گرم به راحتی در جیب جای می‌گیرد و احساس خوشایندی را به شما می‌دهد. نمایشگر لمسی آن کیفیت بسیار بالای 16میلیون رنگ را ارایه می‌کند، چنین تراکمی از پیکسل‌ها، آن را برای مرورگری اینترنت ایده‌آل ساخته است. قطر بدنه‌ی این گوشی 3 اینچ و از نوع ضد خش می‌باشد. نمایشگر از نوع خازنی (Capacitive) می‌باشد و رزولوشن 320 × 480 پیکسلی دارد و در ضمن مجهز به سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر می‌باشد. در قسمت زیرین این نمایشگر سه دکمه وجود دارد که امکان دسترسی سریع به منوها را فراهم می‌آورد. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی 600MHZ می‌باشد.

سرگرمی
گوشی Xperia X8 تجربه‌ی بسیار خوبی را در انجام بازی‌ها برای شما رقم می‌زند و در ضمن از گرافیک‌های با کیفیت 3D بر روی واسط کاربری خود بهره می‌برد. پخش کننده‌ی داخلی موسیقی کیفیت بسیار بالایی دارد و از ویژگی‌های PlayNow, MegaBass, TrackID نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی می‌باشد که می‌تواند عکس‌هایی در ابعاد 1536 × 2048 پیکسل بگیرد. این دوربین از ویژگی Geo-Tagging نیز بهره می‌برد. این فن‌آوری موقعیت زمانی و مکانی دقیق را همراه با عکس ثبت می‌نماید.

ویژگی‌های ارتباطی
این گوشی مجهز به ویژگی Timescape می‌باشد که همه‌ی ارتباطات شما با دوستانتان را بدون توجه به اینکه در Twitter™ یا Facebook™ یا جای دیگر باشند بر اساس زمان دسته‌بندی می‌کند. این گوشی از هر دو شبکه ی 2G و 3G پشتیبانی می‌نماید. فن‌آوری‌های GPRS و Class 10, 236.8 Kbps EDGE نیز بر روی آن یافت می‌شوند. فن‌آوری Bluetooth نسخه‌ی 2.1 به همراه A2DP نیز بر روی آن وجود دارد. از دیگر ویژگی اتصالی نیز می‌توان به Micro USB نسخه‌ی 2 اشاره کرد.

یک حافظه‌ی 128 مگابایتی درون X8 وجود دارد و قابلیت پشتیبانی تا سقف 16 گیگابایت از کارت حافظه‌ی خارجی (MicroSD) را داراست. البته یک کارت حافظه‌ی 2 گیگابایتی نیز به همراه این گوشی می‌باشد. با استفاده از A-GPS می‌توانید مسیر خود را در هر جایی که باشید به کمک Google Maps و Wisepilotپیدا کنید. در حالت شارژ کامل باتری می‌تواند تا 4 ساعت و 45 دقیقه در مود GSM و 5 ساعت و 30 دقیقه در مود 3G را پشتیبانی کند. سونی اریکسون Xperia X8 پتانسیل این را دارد که پرفروش‌ترین گوشی سال 2010 شود.


طراحی زیبا و جمع و جور و استایلیش
سیستم عامل Android 1.6V
فن‌آوری 3G HSDPA
نمایشگر 3 Inch TFT 16 Million Colour TFT Capacitive Touch Screen
پخش کننده‌ی داخلی موسیقی با پشتیبانی از PlayNow, MegaBass و TrackID


شارژدهی باتری می‌توانست بیشتر از این باشد
نظرات کاربران در مورد گوشی Sony Ericsson XPERIA X8
فخرالدین خرمالی : نقد وبررسی
این گوشی اندازه جمع و جوری دارد اگرچه مانند X10 mini ، کوچک نیست.دوربین این گوشی در مقایسه با X10 mini تنزل یافته است و از طرفی دیگر دارای یک صفحه نمایش 3 اینچ لمسی خازنی TFT با وضوح HVGA و سطح ضد خش است.دوربین 3 مگاپیکسل Xperia X8 دارای کانون ثابت ، geotagging و قابلیت فیلمبرداری در وضوح VGA در 30fps است.قاب جلو و پشت گوشی به راحتی تعویض می شود و قاب های متنوعی برای Xperia X8 وجود دارد.با برداشتن درب باتری می توان به محل کارت حافظه MicroSD و محفظه سیم کارت دسترسی پیدا کرد. امکان جابجایی کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی وجود دارد اگرچه باید درب باتری را باز کنید. و در آخر این گوشی دارای نسخه 1.6 از پلتفورم آندروید است و احتمال دارد در آینده به آندروید 2.1 ارتقاء یابد. Xperia X8 از یک صفحه لمسی مشابه مدل های قبلی خود (X10 mini) استفاده می کند. و در کل گوشیه خوبیه
علی شادمان : بررسی این گوشی
سری گوشی های Xperia سونی اریکسون از XS به XL گسترده شده است. گوشی Xperia X8 سونی اریکسون در میان این رده جا می گیرد. این گوشی توجه کاربرانی را جلب می کند که بدنبال اندازه کوچک و ویژگی های مناسب هستند. دوربین این گوشی در مقایسه با X10 mini تنزل یافته است و از طرفی دارای یک صفحه نمایش 3 اینچ لمسی خازنی TFT با وضوح HVGA و سطح ضد خش است. این گوشی سونی اریکسون از چهار باند 850/900/1800/1900 MHZ و UMTS 1900/2100 MHZ با HSDPA پشتیبانی می کند. ابعاد گوشی 99 x 54 x 15 میلی متر و وزن آن 104 گرم است. Xperia X8 به نسخه 1.6 از سیستم عامل آندروید و منوی شخصی سونی اریکسون مجهز است و با یک پردازشگر 600 مگاهرتز همراه می باشد. حافظه داخلی آن 128MB است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. در جعبه گوشی نیز یک کارت 2GB وجود دارد. دوربین 3 مگاپیکسل Xperia X8 دارای کانون ثابت ، geotagging و قابلیت فیلمبرداری در وضوح VGA در 30fps است. از گزینه های ارتباطی این گوشی می توان به Wi-Fi 802.11 b/g ، بلوتوث 2.1 با A2DP ، پورت استاندارد microUSB ، گیرنده GPS با A-GPS ، قطب نمای دیجیتال و سوکت صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد. شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش ، رادیو FM با RDS و تشخیص موسیقی TrackID نیز وجود دارد. باتری گوشی از انواع Li-Po با توان 1200mAh است.به نظر من در کل گوشی خوبی می باشد ازدستش ندهید
حسام حاتمی : گوشی خوب قیمت خوب
سونی اریکسون Xperia X8 یک گوشی Smartphone می‌باشد که به سری پر افتخاری تعلق دارد که گوشی‌های Sony Ericsson XPERIA X2, Sony Ericsson XPERIA X10, Sony Ericsson XPERIA X10 Mini و Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro نیز به آن سری تعلق دارند. این گوشی 3G طراحی بسیار استایلیش و زیبایی دارد و از سیستم عامل Android 1.6V و واسط کاربری لمسی بهره می‌برد. این واسط کاربری را می‌توان به ویجت‌هایی تجهیز کرد که برای مثال بتوان به سرعت به YouTube, Twitter و Facebookدسترسی پیدا کرد. انتخاب‌های زیادی برای استفاده از ویژگی‌های ارتباطی و سرگرمی در این گوشی وجود دارد. یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی بر روی این گوشی وجود دارد که توانایی ضبط ویدیویی نیز دارد. فن‌آوری‌های Bluetooth, WiFi, 3G نیز بر روی این گوشی وجود دارد. در ضمن این گوشی با نام Shakira نیز شناخته می‌شود و مجهز به پردازنده‌ی 600MHZ نیز می‌باشد که انجام هر عملی را به سرعت ممکن می‌سازد. این گوشی به رنگ‌های آبی تیره که به سفید می‌گراید، صورتی که به سفید می‌گراید و نقره‌ای که به سفید می‌گراید موجود می‌باشد. نمایشگر لمسی آن کیفیت بسیار بالای 16میلیون رنگ را ارایه می‌کند، چنین تراکمی از پیکسل‌ها، آن را برای مرورگری اینترنت ایده‌آل ساخته است. گوشی Xperia X8 تجربه‌ی بسیار خوبی را در انجام بازی‌ها برای شما رقم می‌زند و در ضمن از گرافیک‌های با کیفیت 3D بر روی واسط کاربری خود بهره می‌برد. پخش کننده‌ی داخلی موسیقی کیفیت بسیار بالایی دارد و از ویژگی‌های PlayNow, MegaBass, TrackID نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به ویژگی Timescape می‌باشد که همه‌ی ارتباطات شما با دوستانتان را بدون توجه به اینکه در Twitter™ یا Facebook™ یا جای دیگر باشند بر اساس زمان دسته‌بندی می‌کند. این گوشی از هر دو شبکه ی 2G و 3G پشتیبانی می‌نماید. فن‌آوری‌های GPRS و Class 10, 236.8 Kbps EDGE نیز بر روی آن یافت می‌شوند. فن‌آوری Bluetooth نسخه‌ی 2.1 به همراه A2DP نیز بر روی آن وجود دارد. از دیگر ویژگی اتصالی نیز می‌توان به Micro USB نسخه‌ی 2 اشاره کرد.
از نقاط قوت این گوشی نمایشگر 3اینچی 16 ملیون رنگ و طراحی زیبای آن وپخش کننده ی مجهز وپخش فرمت هایش اشاره کرد همچنین میتوان به سیستم جی پی اس وفناوری 3جی اشاره کرد
از نقاط ضعف این گوشی نیز میتوان دوربین این گوشی که نسبت به سایر امکاناتش ضعیف است و همچنین به کفته ی بعضی از دارندگان این گوشی می توانست شارژدهی وباتری قدرتمندتری داشته باشد
سیروس سالاری : نیم نگاهی به X8
X8 برخلاف سایر گوشیهای سری EXPERIA گوشی ارزان قیمت تریه.قیمت گوشی در ابتدای ورود به بازار زیر 400 هزار تومانه که بعد ها کمتر هم میشه.
این گوشی دارای یک سیستم عامل فوق العاده بنام اندروید محصول کمپانی گوگل امریکاست.اگرچه نسخه 1.6 اندروید با به بازار اومدن نسخه2.1 کمی قدیمیه اما فراموش نکنید این اندرویده که داره فراگیر میشه و بازار هارو تسخیر میکنه.پس این مزیت فوق العاده ای واسه X8 محسوب میشه.البته با توجه به CPU 600MHZ این گوشی همون بهتر که نسخه 2.1 رو روش نصب نکردن تا مشکل هنگ کردن واسش پیش نیاد.
در کل گوشی دارای امکانات به روز.قیمت مناسب.سیستم عامل قوی.دوربین معمولی و بلوتوث جدید و پر سرعت حرفهای زیادی واسه گفتن داره. این گوشی یه رقیب جدی هم داره بنام نوکیا X16 که هم قیمت این گوشیه با همین امکانات فقط سیستم عامل سیمبیان و البته حافظه بیشتر نسبت به این سونی اریکسون.
یادتون نره اکثر گوشیهای جدید و فوق العاده سیستم عاملهای فوق العاده ای داشتن و دارن..!
در کل به نظرم می ارزه منتظره این گوشی باشیم تا به بازار بیاد..
امیرحسین محبی : بررسی Sony Ericsson Xperia X8
سونی اریکسون هم مانند دیگر رقبایش رو به سمت گوشی های لمسی آورده در این میان درصدد است نظر قشر گسترده ای را پوشش دهد.گوشی x8نمونه ی تقلیل یافته دو مدل x10 و x10 mini است که طراحی زیبا و تا حدودی تکراری با برادران خود دارد.پردازنده ی این گوشی برای سیستم عامل Android نسبتا مناسب است اما نباید سرعت خیلی زیادی رو ازش انتظار داشت.صفحه نمایش گوشی مناسب است البته در صورتی که از نوع خازنی باشد.وجود کارت حافظه ی 2 گیگ کمی بی رحمانه است.
درکل این مدل برای آن دسته از افراد مناسب است که استفاده ی چندانی از امکانات گوشی ندارند و زیبایی گوشی برایشان مهم تر است
حمیدرضا ارباب زاده : نقد
Sony Ericsson XPERIA X8 گرچه قابلیت های عالی ندارد اما خصوصیات خوبی دارد. این گوشی به مجموعه امکانات خوبی مجهز است و قیمت قابل قبولی هم دارد. (البته در ایران این قیمت هنوز بالاست و شاهد افت قیمت این محصول به پایین 200هزارتومان خواهیم بود) متاسفانه مشکلی که این گوشی ها (آندروید) دارد به روز رسانی خوبی ندارد و مشکل بزرگتر عدم وجود منوی فارسی و ارسال و دریافت پیام فارسی است که چشم انداز آینده اش را خراب می کند. 
برای دیدن مشخصات این گوشی ادامه مطلب را بخوانید

  

حدود قیمت
گارانتی متفرقه 250000 تومان  
مشخصات عمومی
وضعیت : موجود در بازار ایران   
تاریخ ارائه : ماه ژوئن سال 2010  
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 /HSDPA 900 / 2100  
ابعاد : 15×54×99 میلیمتر  
وزن : 104 گرم  
رنگ بندی : سفید - سفید آبی - سقید صورتی - سفید نقره ای  
فرم : ساده  
مشخصات صفحه نمایشث
نوع صفحه نمایش : TFT  
تعداد رنگ قابل نمایش : 16 میلیون رنگ  
رزولوشن : 480×320 پیکسل  
سایز : 3 اینچ  
صفحه لمسی : دارد  
قابلیت autorotate : دارد  
مشخصات صدای گوشی
نوع زنگ : پلی فونیک  
قابلیت پخش موزیک : دارد  
قرار دادن mp3 بجای زنگ : دارد  
فرمت های قابل پخش صوتی : MP3/eAAC+/WMA/WAV  
فرمت های قابل پخش تصویری : MP4/H.263/H.264/WMV  
مشخصات حافظه
دفتر تلفن : نامحدود ، به همراه نمایش تصویر تماس گیرنده  
حافظه داخلی : 128 مگابایت  
درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)  
قابلیت ارتقاء : 16 گیگابایت  
حافظه RAM : 168 مگابایت  
مشخصات پردازنده
پردازنده : Qualcomm 7227  
سرعت پردازنده : 600 مگاهرتز  
دیتا و اینترنت
پورت : Micro USB  
اینفرارد : ندارد  
بلوتوث : A2DPنسخه 2.1 با  
GPRS : Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps  
EDGE : Class 10, 236.8 kbps  
HSCSD : ندارد  
3G : HSDPA  
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 b/g  
WAP : ندارد  
xHTML : ندارد  
HTML : دارد  
ارسال پیام : SMS (threaded view), MMS, Email, Push email, IM  
مشخصات دوربین
دوربین : 3.2 مگاپیکسل  
رزولشن عکس : 1536×2048 پیکسل  
فوکوس اتوماتیک : دارد  
بزرگنمایی اپتیکال : ندارد  
بزرگنمایی دیجیتال : 4 برابر  
حالت ماکرو :    
تشخیص چهره :    
تشخیص لبخند : ندارد  
فلاش : ندارد  
فیلم برداری : دارد  
کیفیت فیلم برداری : VGA  
دوربین دوم : ندارد  
کاهش قرمزی چشم : ندارد  
Geo-Tagging : دارد  
پانوراما :    
لرزشگیر دست : ندارد  
موارد دیگر :    
امکانات
سیستم عامل : Android OS, v1.6 (Donut)  
GPS : AGPS  
رادیو : FM با RDS  
ضبط صدا : دارد  
شماره گیر صوتی : ندارد  
فرمان صوتی : ندارد  
منشی تلفن : ندارد  
خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری  
آی فون : دارد  
DVB-H : ندارد  
push to talk : ندارد  
ویرایشگر آفیس : ندارد  
نمایش فایلهای آفیس : دارد  
نمایش پی دی اف : دارد  
Turn to mute :    
Java : ندارد  
Motion Sensor :    
خروجی TV : ندارد  
موارد دیگر : مجهز به برنامه های Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk
 
مشخصات باتری
باتری : Standard battery, Li-Po 1200 mAh  
زمان مکالمه : 4 ساعت و 45 دقیقه  
زمان جانشین : 446 ساعت
حدود قیمت
گارانتی متفرقه 250000 تومان  
مشخصات عمومی
وضعیت : موجود در بازار ایران   
تاریخ ارائه : ماه ژوئن سال 2010  
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 /HSDPA 900 / 2100  
ابعاد : 15×54×99 میلیمتر  
وزن : 104 گرم  
رنگ بندی : سفید - سفید آبی - سقید صورتی - سفید نقره ای  
فرم : ساده  
مشخصات صفحه نمایشث
نوع صفحه نمایش : TFT  
تعداد رنگ قابل نمایش : 16 میلیون رنگ  
رزولوشن : 480×320 پیکسل  
سایز : 3 اینچ  
صفحه لمسی : دارد  
قابلیت autorotate : دارد  
مشخصات صدای گوشی
نوع زنگ : پلی فونیک  
قابلیت پخش موزیک : دارد  
قرار دادن mp3 بجای زنگ : دارد  
فرمت های قابل پخش صوتی : MP3/eAAC+/WMA/WAV  
فرمت های قابل پخش تصویری : MP4/H.263/H.264/WMV  
مشخصات حافظه
دفتر تلفن : نامحدود ، به همراه نمایش تصویر تماس گیرنده  
حافظه داخلی : 128 مگابایت  
درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)  
قابلیت ارتقاء : 16 گیگابایت  
حافظه RAM : 168 مگابایت  
مشخصات پردازنده
پردازنده : Qualcomm 7227  
سرعت پردازنده : 600 مگاهرتز  
دیتا و اینترنت
پورت : Micro USB  
اینفرارد : ندارد  
بلوتوث : A2DPنسخه 2.1 با  
GPRS : Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps  
EDGE : Class 10, 236.8 kbps  
HSCSD : ندارد  
3G : HSDPA  
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 b/g  
WAP : ندارد  
xHTML : ندارد  
HTML : دارد  
ارسال پیام : SMS (threaded view), MMS, Email, Push email, IM  
مشخصات دوربین
دوربین : 3.2 مگاپیکسل  
رزولشن عکس : 1536×2048 پیکسل  
فوکوس اتوماتیک : دارد  
بزرگنمایی اپتیکال : ندارد  
بزرگنمایی دیجیتال : 4 برابر  
حالت ماکرو :    
تشخیص چهره :    
تشخیص لبخند : ندارد  
فلاش : ندارد  
فیلم برداری : دارد  
کیفیت فیلم برداری : VGA  
دوربین دوم : ندارد  
کاهش قرمزی چشم : ندارد  
Geo-Tagging : دارد  
پانوراما :    
لرزشگیر دست : ندارد  
موارد دیگر :    
امکانات
سیستم عامل : Android OS, v1.6 (Donut)  
GPS : AGPS  
رادیو : FM با RDS  
ضبط صدا : دارد  
شماره گیر صوتی : ندارد  
فرمان صوتی : ندارد  
منشی تلفن : ندارد  
خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری  
آی فون : دارد  
DVB-H : ندارد  
push to talk : ندارد  
ویرایشگر آفیس : ندارد  
نمایش فایلهای آفیس : دارد  
نمایش پی دی اف : دارد  
Turn to mute :    
Java : ندارد  
Motion Sensor :    
خروجی TV : ندارد  
موارد دیگر : مجهز به برنامه های Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk
 
مشخصات باتری
باتری : Standard battery, Li-Po 1200 mAh  
زمان مکالمه : 4 ساعت و 45 دقیقه  
زمان جانشین : 446 ساعت

 

حدود قیمت
گارانتی متفرقه 250000 تومان  
مشخصات عمومی
وضعیت : موجود در بازار ایران   
تاریخ ارائه : ماه ژوئن سال 2010  
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 /HSDPA 900 / 2100  
ابعاد : 15×54×99 میلیمتر  
وزن : 104 گرم  
رنگ بندی : سفید - سفید آبی - سقید صورتی - سفید نقره ای  
فرم : ساده  
مشخصات صفحه نمایشث
نوع صفحه نمایش : TFT  
تعداد رنگ قابل نمایش : 16 میلیون رنگ  
رزولوشن : 480×320 پیکسل  
سایز : 3 اینچ  
صفحه لمسی : دارد  
قابلیت autorotate : دارد  
مشخصات صدای گوشی
نوع زنگ : پلی فونیک  
قابلیت پخش موزیک : دارد  
قرار دادن mp3 بجای زنگ : دارد  
فرمت های قابل پخش صوتی : MP3/eAAC+/WMA/WAV  
فرمت های قابل پخش تصویری : MP4/H.263/H.264/WMV  
مشخصات حافظه
دفتر تلفن : نامحدود ، به همراه نمایش تصویر تماس گیرنده  
حافظه داخلی : 128 مگابایت  
درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)  
قابلیت ارتقاء : 16 گیگابایت  
حافظه RAM : 168 مگابایت  
مشخصات پردازنده
پردازنده : Qualcomm 7227  
سرعت پردازنده : 600 مگاهرتز  
دیتا و اینترنت
پورت : Micro USB  
اینفرارد : ندارد  
بلوتوث : A2DPنسخه 2.1 با  
GPRS : Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps  
EDGE : Class 10, 236.8 kbps  
HSCSD : ندارد  
3G : HSDPA  
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 b/g  
WAP : ندارد  
xHTML : ندارد  
HTML : دارد  
ارسال پیام : SMS (threaded view), MMS, Email, Push email, IM  
مشخصات دوربین
دوربین : 3.2 مگاپیکسل  
رزولشن عکس : 1536×2048 پیکسل  
فوکوس اتوماتیک : دارد  
بزرگنمایی اپتیکال : ندارد  
بزرگنمایی دیجیتال : 4 برابر  
حالت ماکرو :    
تشخیص چهره :    
تشخیص لبخند : ندارد  
فلاش : ندارد  
فیلم برداری : دارد  
کیفیت فیلم برداری : VGA  
دوربین دوم : ندارد  
کاهش قرمزی چشم : ندارد  
Geo-Tagging : دارد  
پانوراما :    
لرزشگیر دست : ندارد  
موارد دیگر :    
امکانات
سیستم عامل : Android OS, v1.6 (Donut)  
GPS : AGPS  
رادیو : FM با RDS  
ضبط صدا : دارد  
شماره گیر صوتی : ندارد  
فرمان صوتی : ندارد  
منشی تلفن : ندارد  
خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری  
آی فون : دارد  
DVB-H : ندارد  
push to talk : ندارد  
ویرایشگر آفیس : ندارد  
نمایش فایلهای آفیس : دارد  
نمایش پی دی اف : دارد  
Turn to mute :    
Java : ندارد  
Motion Sensor :    
خروجی TV : ندارد  
موارد دیگر : مجهز به برنامه های Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk
 
مشخصات باتری
باتری : Standard battery, Li-Po 1200 mAh  
زمان مکالمه : 4 ساعت و 45 دقیقه  
زمان جانشین : 446 ساعت

دسته : موبایل , سونی , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 28 بهمن 1393 ساعت : 12:39
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 1035
گوگل امروز : 32
گوگل دیروز : 104
بازدید هفته : 2513
بازدید ماه : 2362
بازدید سال : 39358
بازدید کل : 383779
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes